Avsaknad av inlägg

Vet inte varför jag inte har skrivit ett skit på ett tag. Har helt enkelt inte blivit av. Nå men nu är det höst igen och man kan börja sitta framför datorn och inte bli sönderbränd vid nån ö bredvid Kobba Klintar. Ska se till att komma igång med det där stackars slutarbetet igen också. De har legat lite för länge på is så nu måste jag igen kolla upp vilka böcker jag höll på med. Känns som att man får vara glad om man hittar dem till att börja med och kan få en nystart. Ska köra en dubbeltävling här i september också eftersom jag inte hade någon alls i Augusti om jag inte minns helt fel.

Nu blir det att återgå till det jag gör just nu nämligen lirar poker.

/A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0